Sunday, November 15, 2009

"TaK SeLeSa SeMaLaM;DuDuK DiBeLaKaNg"

Tulah Lecturer aku En.Alif yang sedang tekun mengajar...
Dengan kusyuk kawan-kawan aku nie belajar dan mendengar...
Pas nie siaplah presentation seterusnya, ya kawan-kawan...
Tetiba semalam dalam kelas aku nak duduk dibelakang sekali...
Nak tukar;sesaja nak merasa duduk dibelakang...
Kata mereka duduk dibelakang best;nampak semua...
Boleh katakan nampaklah apa yang orang depan buat...
Ternyata tak best duduk dibelakang bagi aku...
Tengoklah apa yang aku dah buat,aku boleh ambil pic;dah mula timbul kebosanan,mengantuk,mulalah melukis dan menconteng kertas...
Mmmm memang tak sesuai...
Tumpuan aku pun hilang...
Aku memang suka duduk didepan setiap kali kelas,sebab senang nak tumpu apa yang lecturer ajar...
Senang nak tanya kalau tak faham...
Ternyata pas nie tak nak duduk dibelakang dah...
Nanti aku tak dapat nak tumpu belajar dengan baik...
Lecturer mengajar,aku dibelakang buat kerja lain...
Kalau dapat tahu En.Alif,mati laa aku...
Sory yaa En.Alif...
Sempat curi-curi ambil tiga pic ketika En.Alif mengajar...
Note:TaK NaK DaH DuK BeLaKaNg LaGiiii!!!





10 comments:

eD's photography said...

dduk belakang la best..hehe..leh gosip2..
ngeeee

adiwarnatasya said...

Ed,
Oopsss GosiPpPp...
Tak mau arr.
Nnt tak leh nak fokus bljr... Huhuhhhh.

AZANI said...

adi...jgn pandang belakang...atau duduk belakang.....

cik EPAL said...

khusyuk betul mendengar :D

KilauJauharah said...

uiks...do dpn better....org study dulu2 pon ske dok dpn ...ble fokus ,lect pon syg..ahaha

adiwarnatasya said...

En.Azani,
Yoo...pasnie tak duk belakang dah.
Hehehiii.Pandang belakang kena arr.

adiwarnatasya said...

Cik Epal,
Semestinya:)

adiwarnatasya said...

Ara,
Betul tu:)
Sesaja nak merasa ritu try duk belakang...
Pasni tak mau dah duk belakang.

Ad said...

len kali duk luar kelas je terus..


*sambil kunyah koci

adiwarnatasya said...

Ad,
Tak mau arr duk luar kelas...
Lebih baik balik terus.
Heheheiii:)