Friday, November 13, 2009

"HuJaN YaNg TuRuN;BaGaiKaN MuTiaRa"

Hujan yang turun;Bagaikan mutiara...
Buat kata lagu,(Allahyarham Sudirman)...
Pepagi jumaat yang indah dihujani gerimis...
Kalau di CHINA;Beijing dihujani dengan SALJI...
Owahhh bestnyerrrr...
Kalau di Malaysia;dihujani dengan hujan selebat-lebatnya...
Boleh dikatakan setiap hari hujannya...Tak Pagi,Petang,Tak Petang,Malamnya...
Hinggakan kawasan Timur;Kelantan,Terengganu dibanjiri BANJIR...
"Hujan Anugerah Allah"...
Desebabkan musim hujan sekarang nie...
Dengan sabar menanti daripada Yaya kedatangan payung untuk KU itu...
Cantik tak???
Lain dari yang lain dan begitu unik...
PAYUNG BOTOL katanya...
I likeee...
Suka warnanya "PURPLE" dan dikombinasikan dengan corak ...
Bila pakai;pasti comel kannn...
CuTe SaNgAt:)
Note : "Salam Ceria di pagi Jumaat;Penghulu segala hari"

6 comments:

Unknown said...

mau jugak payung cute camni ;)

adiwarnatasya said...

Fidah;
Kau nak???
Nnt2 aku tanyakan kawan aku tu:)

sue-ab said...

aku ada 2 payung yg aku sayang nak pakai...
1. payung kurnia
2. payung maybank
aku pun tak tau nape aku sayang payung tuh

adiwarnatasya said...

Suhaila,
Aku tahu sbb apa...
Sebab free tu sbb sayang:)
Nak2 yang orang bagi n free...
Kerana hargai pemberian tu sebenarnya...

v said...

Jual ke?

adiwarnatasya said...

Lili,
Tak jual.