Wednesday, March 10, 2010

"TuPai-TuPai..."

Akhirnya;hasrat tuk ke sini...:)
Jom terjah;Jalan-jalan cari makan...
Abaikan makanan tu;fokus pada tupai itewww:)...
Intan & Farah...
Nana & Lynda...
Farah & Ina...
Posing habis kome;(Lynda;Anne & Fatiyah)...
Sesi berborak bermula;macam-macam dibahaskan (isu berbangkit;tersurat & tersirat):)...
Kira akak;jangan tak kira...
Waitressnya sangat peramah tau!!!
Mana Cik Adi pulak nie!!!...
Menyorok yerRrRr...
Lunch nie hanya Cik Adi jadi jurugambar yer...
Cik Adi lunch bersama kengkawan office di Restoran * Cafe Tupai-Tupai...
Pernah dengar tak tempat ni???
Jalan-jalan cari makan (TV3) dah pon sampai kesini...
Punyalah lama nak kemari;tak sampai-sampai gak...
Akhirnya;...
Berjaya juga kami ke mari...
Hasrat dua ibu mengandung tu...
Harus ditunaikan...
Makan tengah hari kat sini sedaplah juga...
Bermacam-macam pilihan menu...
Menarik dan menepati citarasa melayu...
Harga???
Mampu tuk dibayar...
Tak terlalu mahal...
Suasana dan tempat yang selesa...
Layanan yang baik daripada waitressnya...
Kepada sesiapa yang ingin berkunjung ke Restoran Tupai-Tupai...
Nie alamatnya...;
Tupai Tupai Restaurant & Café
No. 551A, Jalan Bukit Petaling
50460 Kuala Lumpur.
Tel : 03-2143 2525
Waktu operasi 11.00 pagi – 12.30 malam.
*Note : Puas hati;Lenkali moh ke mari lagi...:)








8 comments:

pak long said...

salam buat cik adi...
nanti boleh la pi sana...makan kat tupai-tupai tu...memang menyelerakan jer nampak pic makanan tu...

adiwarnatasya said...

Owahhh...
Sila2kan yer.
Pi arr Pak Long;cuba.

AZANI said...

salam adi
tupai tupai tu ada makna di juga...

adiwarnatasya said...

Nntahhh En.Azani...
Cik Adi pon tak tau.

Zumairi said...

nampak macam dalam hutan je yee...rupanya kat KL jer...cam best je tempat ni..nak try nanti

http://paksuu.com

adiwarnatasya said...

Haa...
Cuba pi Pak Suu.

Julima said...

uiks...ko pi xajak aku naaa....mentang2 aku xngandung huhuh....btw gamba ko mane?

adiwarnatasya said...

Uikkk ima...
Hang x mengandung mana leh bawak ler:)

Tunggu kau mengandung dulu hehehehehh:)

Aku jd jurugambar jer waktu nie...Malas nak bergambar waktu tu:)