Friday, October 23, 2009

"NiE Pic DiA"




Nie la minah yg tak guna yg menyebabkan anak dia mati krn negro tu...... aduyaiiiiiii
Kejam dan tidak berperikemanusiaan sungguh!!!...
Note : Haiwan pun sayangkan anak...Kejam tul!!!

20 comments:

Mesayu Kirana said...

hmm...ini rupanyer org yang rendah akal nyer...

suhaila-ab said...

macamana betina ni boleh lepas dari polis pulak..ni buat aku paling tak paham...dah tentu betina ni subahat..menyampah tgk dia lam berita smlm..

idot said...

huh!!!

adiwarnatasya said...

Mesayu,
Yer nielah org nyerr...adiwarna dapat email dari kawan opis.

adiwarnatasya said...

Suhaila,
Menyampah kan?...
Pas tu leh pulak bersekongkol ngan jantan afrika tu.Hishhh geramnya.Paling geram menipu plak tu.

adiwarnatasya said...

Idot,
Sexy kan plak tu...

iqa said...

huh!marah ni...

adiwarnatasya said...

iqa,
sila2 kan marah...
Mengamuk pun tak apa...
hehehehehhh

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Adoi...tak tau la nak cakap ape...

Kak Maz said...

" Kenapalah ALLAH jadikan kau manusia ? Kan lebih elok jika kau dijadikan BINATANG aje " TERINGAT LAK KAKMAZ...kata kata Allahyarham P.Ramlee dalam filem IBU MERTUA KU...

adiwarnatasya said...

Faer.han,
Tu laa..cakap jer kejam:)

adiwarnatasya said...

Kak Maz,
Yo!!!
Betul kata Kak Maz dan Allahyarham...:)

kirana said...

Harap muke je lawo, akai takde! Bagi je muke lawo tu kat aku! Sexy tak nak! Seksa nanti...

adiwarnatasya said...

Kirana,
Boleh tahan arr mukanya...
Dah macam minah Negro pun ada aper.

LayarLara said...

Takpe... ko lepas kat dunia... kat akhirat nanti ko tunggulah..

Adiwarna!! Pegang tangan kanda ni!! Kanda nak pukul orang tu..!!

adiwarnatasya said...

Ok kanda...
Apa lagi bagi berbiji2..Duh!!!Duh!!!Duh!!!

Miza said...

ini ker orgnyer...rupa dah menunjukkan hati..cuma mekap tu jer...huh

adiwarnatasya said...

Miza,
Tu ler die orgnyerrr...

Putra Al-Maliki said...

rupe die pun macam minah afrika.. kerajaan patut haramkan kemasukan warga afrika ke malaysia mulai saat nie..warga afrika nie dah buat kes kat malaysia especially merosakkan gadis2 melayu...

adiwarnatasya said...

Putra,
Bukan sahaja merosakkan gadis2 Melayu malahan membuat duit palsu pun daripada mereka juga...