Saturday, January 2, 2010

"BiCaRa TeNtAnG UmUr"

Gini cternyerrr...

Dalam kelas tadi;
Sok sek...Sok sek...dgn Lecturer n Kengkawan kelas...
Lecturer tanya aku;
Berapa umur aku sekarang???
Aku pon beritahulah...
Dengan slamber...
Bagi aku;umur tiada rahsia...
Tiada P&C...

Lecturer aku tak percaya umur aku...
Aku tanya Lecturer aku balik;
Naper???
Lecturer kata;aku nampak muda daripada usia...
Lecturer terkejut;
Bila aku beritahu umur aku...
Mati-mati Lecturer tak percaya...
Siap aku diminta Lecturer kuarkan ic sebagai bukti...
HuhHhHh...
Barulah Lecturer percaya...

Owahhh...
Sukalah aku;bila Lecturer kata, aku muda...
Alhamdulillah...:)

Macam Lecturer aku tuu;
Suka sgt berahsia umurnyer...
Naperrr ntahhh...
Susah benar nak beritahu umur dia...
Jenohhh gak laa aku n kengkawan kelas nak korek sana sini...
Nak tau umur Lecturer tuu...
Akhirnya kami sekelas dapat tau jugak;
Setelah diberitahu Lecturer yang sorang lagi tuu...
Hehehhhh:)
Nasiblah kau Lecturer...
Anak didik kamu nie;bijak-bijak belaka:)...

Note:"Bila pikir-pikir balik;Dah besar aku sekarang;Dah dewasa:)"...





8 comments:

pak long said...

salam...
kedewasan akan lebih mematangkan idup kita...
moga appy selalu

adiwarnatasya said...

Tq Pak Long...

Zumairi said...

dah genetik keturunan camtu...mmg ikut kuarga la ye tak

adiwarnatasya said...

Zumairi,
YorRr Laa Tuu...

cik EPAL said...

dewasa dan matang :)

adiwarnatasya said...

YerRr Betul Cik Epal:)...

adibah said...

terasa tua pulak baca entry ni.. huhu

adiwarnatasya said...

Kanda maintain jer.
Still muda...;)