Sunday, December 13, 2009

"AdA BeRaNi!!!"

Baby Hamster Winter yang berusia 3 hari....
Apa nak nama Baby Hamster nie ya???
Harap2 sangat kamu hidup Baby Hamster...
Owahhh Baby Hamster sepatutnya 3 ekor asalnya...
Cian seekor dingup n dimakan ibunya...
Geram betul kat Tabby (ibu);
Melampau makan anak sendiri...

Selama nie bela hamster tak pernah dapat baby hamster...
Hehehehhh first time nie tengok rupa Baby Hamster...
Mula2 rasa geli gak nak pegang...
Macam ulat pun ada n merah2...
Tak sampai hati tengok Baby Hamster tu tercampak sana sini...
Dengan beraninya;angkat dan letak dalam satu bekas khas dalam rumah Hamster...

Senanglah sikit;ibunya nak menjaga Babynya...
Harap sangat Baby Hamster Winter nie hidup...
Tak sabar nak tengok baby hamster nie tumbuh bulu dan buka mata...
Mesti comel macam ibunya kan...

Tab (bapa) terpaksa asingkan kedalam sangkar lain...
Risau gak Tab nie makan anaknya juga...
Bukan leh percaya sangat Tab nie...

Si Tabby nie macam tak reti nak jaga babynya jer...
Risau pulak...

Note:*Baby Hamster Winter Lahir:11 December 2009 (Friday)*








8 comments:

Ad said...

ada org tua2 kata..kalau sakit lelah, nak baik terus kene telan baby tikus/hamster dan seangkatannya bila dia berumur kurang sehari..

haa..apa lagi jue....rejeki depan mata!!!

sila jangan blogkan edisi cubaan makan pups ni yerr!!!

adiwarnatasya said...

Ad,
Atok jue pernah makan anak tikus yg merah2 tu..."Tikus padi"
Atok jue pon ckp gitu gak...
"Ubat Asma"...

Tapi jue tak mau laa...
Geli arr ad...
Ishhh tak sangup...

*Rasa nak muntah nie ad:)*

idot said...

uit.. ko ni...betul2 nak bukak mini zoo ek...
xperla.. jager elok2 haiwan2 kesayangan mu tu... jgn terlepas masuk dlm kain udah.... heheheheh....

adiwarnatasya said...

Idot,
Hehehehhh:)...
Blum leh jd Mini Zoo lagi...

"Tak terlepasnya...aku siap dah pasang CCTV kat umah haiwan2 tu huhuhhh:)"

Zumairi said...

oo camni rupanya anak hamster...tak pernah tgk...macam anak beruang panda je jgk

http://paksuu.com

adiwarnatasya said...

Zumairi,
Rasanya macam ruper anak tikus arr...

Shida said...

Ya Allah, betul² rupa mcm anak tikus...geli pun ada gak.

adiwarnatasya said...

Kak Shida,
Ha ahh gelikanNnNn...:)