Monday, April 20, 2009

Semalam & Hari Ini....

Semalam planning nak keluar pi jumpa Cik Salmi....n pi berkelah dgn kawan-kawan RHB.Kesian mereka, n terpaksa batalkan berjumpa.Sebabnya tiba-tiba badan rasa semacam jer...petangnya, siapkan assignment yang baru dapat dari lecture. Badan mula rasa panas n malamnya panas- sepanasnya...Tak dapat nak tidur...Ahhhh demam.

Ingat nak Medical Leave...Tak jadi, teringatkan yang bos ada meeting hari nie....Ambik ML karang, tak senang duduklah bos...Semua file untuk meeting hari nie ada kat tangan nie....Dalam meeting tadi memang tak bermaya.Rasa lalok sebab lepas pekena 2 biji panadol sebelum pi meeting.Gagahkan juga kerja rini....Kalau dapat bantal nie dah lama lelap...

Prabha n Rajan suh jer ambik ML...Malaslah pulak nak balik rumah...Bertahanlah jer.


Note :
Dalam demam nie teringatkan pulak kalau dapat makan "sup" yang bonda buat...Mmmm sedapnya....

2 comments:

Ad said...

eh..betul laa jue, kalau AD demam, mesti jue demam..

ad ni skg sgt2 panas badan..xlarat..kerja arini 5 jam jer..balik awal!

Adiwarnatasya said...

Art,
Jue pun tak sihat lagi nie.Masih panas badan lagi.Dah mula selesema n batuk-batuk.

Aaa ahh selalu art demam jue pun sama akan demam kan...

Jue doakan art cepat sihat.Cepatlah jue sihat.Take care always.