Sunday, April 18, 2010

"DaH MuLa KePeNiNgAn"...















































Semalam haku dah ambil 5 Module yang perlu dibuat untuk disiapkan...
2/5/2010 semua module2 nie wajib hantar dan serahkan...
Bikin berpinar biji mata haku pas nie mengadap module2 nie...
Minggu depan lagi 2 module akan menyusul....
Jadi semuanya 7 module haku kena siapkan untuk semester 3 nie...
7 module bersamaan 14 soalan yang sudah tentu mencabar minda...

Exam pulak dah tak lama lagi...
Sekarang nie masa terlalu sangatlah berharga tuk haku...
Walaupun seminit...
Walaupun sesaat...
Dua hari cuti haku mengadap module2 ni je...
Dengan study tuk exam...
Dengan module2 yang perlu disiapkan...
Dengan presentation...
Apa pun haku kena pulun dengan baik...
Dan buat yang terbaik...
Lagi nak dekat...
Lagi berdebar nie...
Persaingan sudah pasti...
InsyaAllah...
Usaha tangga kejayaan KAN!!!...
Haku pasti BOLEH!!!:)
Aminnn...





8 comments:

LayarLara said...

apa blogging2 ni?? pi buat keje yang melambak sana tu.. heheheheh...

Paslaa pada kanda separuh... nanti kanda soh danial buatkan..

adiwarnatasya said...

Owahhh...
Danial mai tolong akak ni
Nnt leh bg upah jajan:)

pak long said...

salam..
pak long ucapkan moga berjaya...

Julima said...

ai..dah cbuk ni kater nak mai jupa haku huhu..

adiwarnatasya said...

Thanks Pak Long:)

adiwarnatasya said...

Ima;
Jumpa tetap jumapa...
Pentingnya,pandai bahagikan masa:)

AZANI said...

salam adi
pakcik ambikkursus vto....buat semua wim dan assessnent tu...

adiwarnatasya said...

Ohh ok;En.Azani...