Tuesday, January 20, 2009

"Kekuatan dan Ketabahan"

Menanti,menunggu dan menghitung hari.....
Keatabahan dan kekuatan yang Allah berikan kepada aku satu kelebihan yang Allah berikan...sebab Allah tahu aku mampu untuk pikul semua itu....

Melepaskannya pergi satu keberatan....tapi aku kena kuat hadapi.....Sebab aku tahu aku kuat untuk tempuhi semua itu.

Datang dan bertemu satu kegembiraan untuk aku....tetapi di saat pertemuan itu aku mengira saat-saat untuk berpisah semula dan menerima hakikat aku akan kehilangannya semula....Kembali seperti sedia kala.....

Jawapan dan janji aku pegang....beserta tawakal kepada Allah.....Doa dan yang Maha Esa menjadi teman aku sepanjang hidup aku....kerana aku bertemu keranaNya....

Aku akan tunggu kepulangannya....diiringi doa dan kekuatan.....

Doa yang terbaik sentiasa aku bekalkan untuknya....dan dilindungi Allah sepanjang waktu walaupun sesaat......

Kenangan manjadi memori dan aku simpan apa yang aku rasa di hati kecil aku....kerana Allah mengetahui apa yang tersirat di hati ini.....

"Ya Allah kau berikanlah akhirnya satu kebaikan untuk kami berdua"

"Masa dan Kejauhan Tidak Menjadi Halangan Kalau Jodoh Ditakdirkan"

Aminnnn.........

No comments: