Monday, January 12, 2009

"Aksi Akhir Semester Pertama Di Kolej"

Student yang paling tertua di kelas kami.....Jangan main-main...mereka nie pandai-pandai tau....Menjadi persaingan kami.....Cayalahhhh kakak2222.....Baik dan selalu membantu kami.....Kak Rose,Kak Maria dan Kak Im.

Aksi bersama dengan "Cik Kaladevi".....Lecturer nie okey gak laa.....Suka senyum sokmo.....Tegas gak dalam mengajar...tapi best......:)

Bersama Lecturer "En. Syuk"....Syukri laa tu...Huhuhu....Lecturer yang paling sempoi dan pandai buat lawak....Tak mengantuk kalau dia mengajar.....Cayalahhhh En.Syukkkk.....

Aksi bersama SKS 110508 (Secretarial and Management)....Bersama Lecturer
"Cik Jem".......

Nie pulak Lecturer kesayangan aku...."Cik Jem"...Aku sayang sangat kat dia....Muachhhh...Sangat suka subjek s/u nie....Tak pernah ketinggalan kelas nie....Sangat baik dan ambil berat...."Puan Jem janji nak datang Perak nanti"......Saya tunggu....

Nielah antara kawan-kawan baik aku di Kolej....Apa-apa "Presentation" dibuat bersama dan belajar pun sama2....dan nakal pun sama-sama......Kami nie agak "Ektrovert"......."Lincah dan Aktif."...(Zura,Idot,Ina dan Maz).

Aksi-aksi Poyoooo daripada Aku, Idot,Lina dan Maz.....Wowwwwww
Tamatlah sudah Semester Pertama....Nantikan Semester Kedua pulakkk.....Sekarang kita Enjoy duluuu...







No comments: