Tuesday, February 19, 2013

Salam...Kembali di tahun 2013

Owahhh dah tahun 2013 baru aku nak buka blog...Haishhh...Cik Adi...Cik Adi...
Tahun 2012 memang banyak meninggalkan kenangan yang abadi buat aku...
Dah dua tahun aku bergelar isteri...Sekarang sudah menjadi Mama untuk anak-anak aku...

Tahun ini aku dianugerahkan seorang lagi zuriat...Alhamdulillah syukur kepadaNya.Rezeki kan...Memandangkan umur aku yang sudah semakin meningkat eloklah beranak lagi heheheheee...Anak aku yang pertama belum setahun lagi dah nak beradik...Memang sangat manja tapi lebih kepada papa nya...Mana tidaknya husband aku menjadi pilihan utamanya.Husband aku banyak membantu dalam segala urusan dirumah dan termasuklah menjaga anak aku...Baik sangat husband aku...Bertuah badan ini dapat suami yang tidak pernah berkira tulang empat kerat...Sayang die...

Pengalaman mengandung kali kedua ini tidak adalah jauh berbeza dengan pertama dulu...Nyata aku terlalu kuat makan sangat...Selera sentiasa ada walaupun di awal kandungan pertama mengalami alahan...Alhamdulillah...Nasi dan sayur selalu menjadi pilihan utama...

Aku nak postkan gambar baby aku yang comel yang semakin hari semakin bijak dan banyak teletahnya hari-hari...Lihatlah wajah aku pun sudah tembam okey...Kedua hero ini tetap hensem dan sentiasa bersama aku...:)

                                                                       ::Zai Jian::

No comments: