Thursday, March 24, 2011

"NiKmAt, DaPat MaKaNnYA...:)"














































Yum...yummm...
Nikmatmatnya, bila dapat makan sesuatu yang tidak pernah dirasai kan...
Dapat juga merasai macaroon yang lama diidamkan dan uhu! hu!
Memang sangat sedap!!!...
Bercerita tentang macaroon ni, sayang pulak Cik Adi nak makannya sebab cantik kan...
Suka pada bentuknya yang comel dan pelbagai warna...
Rasanya yang enak, menarik dan menambat hati Cik Adi...
Uhu! hu! pun Cik Adi suka...
Rasanya juga enak...
Masa mula-mula lihat uhu! hu! Cik Adi ingatkan cup cake...
Terpukau sekejap melihat uhu! hu! yang banyak tersusun dengan pelbagai pilihan...
Alangkah bagus kalau Cik Adi tahu membuatnya kan...
Boleh masak sendiri...
Itulah nikmatnya bila dapat makan dan mencuba:)...
Terima kasih kepada sayang Cik Adi yang membawa ke tempat ini untuk saya mencuba macaroon dan uhu! hu!:)...
Saya suka makan kedua-duanya:)
::Zai Jian::

4 comments:

pak long said...

salam...
eeee..bestnyer..kalerring la menda tu...

AZANI said...

salam adi
pakcik tengok memang cute je..
macam pau ke macaroon i..
mmg pakcik tak tahu.

adiwarnatasya said...

W'salam Pak Long:)
A ah mmg cute rupa n warnanya.

adiwarnatasya said...

W'salam En.Azani:)
Tak sama dgn pau macaroon ni..
Lembut je strukturnya, bila kemam rasa macam gula kapas.