Friday, July 17, 2009

"MeNguRuT"

Owhhh semalam adiwarna mengurut......
Adalahhh...???
Bolehlah sikit-sikit...
Taklah sepandai sangat...
Diberi upah belanja makan...
Bestnyerrr...
Teringat masa kecik-kecik dulu selalu mengurut mama dan atuk...
Siap diberi upah aduhhhh...
Best tu RM 0.50 dan RM 1.00 dah terasa banyak nilainya...
Dapat upah pi beli jajan aiskrim dan keropok...
Melompat suka dapat duit...
Sanggup luangkan masa mengurut...
Sanggup tinggalkan bermain dengan kawan-kawan...
Asalkan dapat duit upah dengan mengurut mama dan atuk...
Siap extra dengan pijak belakang atuk dan tumbuk-tumbuk lagi...
Minyak angin yang panas-panaslah selalu digunakan...
Tuang minyak banyak-banyak...
Paling suka bila adiwarna dapat main minyak ni banyak-banyak...
Lumurlah di badannya sebanyaknya...
Terasa panasnya...Huhuhuhuu
Orang yang diurutlah...
Kalau urutan SPA lain pulak...
Berbayar dengan harga yang mahal...
Tak mahal bagi mereka yang berkemampuan la...
Siap mandi wap la...sauna la...dipasang muzik yang sentimental...
Rasa cam nak tidur jer...
Diurut manja...
Fuhhh pernahlah rasa juga disebabkan kawan yang belanja pergi SPA...
RM 200.00 uyooo sanggup tuhhh...
Atleast merasalah juga...
Thanks kawan ku...
Urutan "Cakar Harimau" pula; bagi mereka yang sudah mendirikan rumahtangga...
Pernah dengar tak?
Ni pun merupakan urutan yang baik bagi pasangan yang sudah berkahwin...
Bagus tu untuk memikat si suami...
Mengurut suami yang penat seharian bekerja mencari rezeki...
Apa lagi belajarlah bagi kaum wanita...
bagus tu...
Paling best bila yang diurut rasa kelegaan dan hilang kepenatan...
Rasa berbaloi bila dapat memberi; bila mereka puas hati...
Pentingnya mereka rasa lega dengan urutan itu...
Sebenarnya mengurut ni ada cara dan tekniknya...
tak boleh pakai taram jer...
Takut tersalah urat dan tersilap urat pulak karang...
Tak pasal-pasal jer...
Bahagian kepala, hujung jari tangan dan hujung jari kaki memainkan peranan yang penting...
Sebabnya; semua salur urat badan manusia ada di kepala, hujung jari tangan dan di hujung jari kaki...
So, kalau sakit urutlah di bahagian itu dulu ya...

2 comments:

adibah said...

dah boleh bukak SPA ni dinda... hehe :-)

memang best!!!

Adiwarnatasya said...

Kanda ku,
Ekekekek:)
Apa yang bestnyer kanda?