Thursday, May 14, 2009

"SuKa...CanTiK..."

Waktu Senja
Nielah Bot RM 0.80


Suka ambil angin petang kat Sungai Perak nie...
Nielah tempat bermain dengan kawan-kawan masa zaman sekolah dulu...
Habis je sekolah pasti disini jadi persinggahan...
Makan ais krim dan jajan...
Naik bot bayar RM 0.80 pergi dan balik...
Murah kan?
Singgah ke seberang dengan kawan-kawan...
Belajar membuat pelbagai jenis labu-labu...
Paling suka waktu senja...
Lagi cantik tempat nie...










2 comments:

Shida said...

Akak ada kenangan manis kat Sg Perak, masa tu xpdc berakit. Best giler, kalau haus, ambik jer air sungai tu minum, rasanya manis ...

Bwk biskut pun celup dlm air sungai tu jer...

Adiwarnatasya said...

Akak,
Wawaeiii...
XPDC berakit.Ingat lagi tu.:)
Memang best akak.Tapi sekarang dh tak ada XPDC tu.
Air tu rasa manis akak? Adi pun tak pernah rasa..Bleh try nie.heheheiii
Akak bila nak mai Perak lagi?
Moh ar ke rumah.