Tuesday, March 24, 2009

"Entry Khas Buat Nonie"

Thanks you very much nonie....Cayang kau....Kau sahabat yang baik....Cantik sangat...Zura suka...Nnt dah tak busy sangat Zura call nonie yaa...Take Care Always....Muachhhh

Sunday, March 22, 2009

"Tertido Dalam Kelas"

Sakit kepala teramat sangat...coz minggu nie tak da satu hari pun tidur awal....Tido pukul 3.00 a.m. setiap hari....Huhuhuuu...

Biasalah untuk student....Assignment yang perlu diserahkan minggu depan perlu disiapkan....Dalam kelas tertido time Lecturer En.Syuk mengajar....Lena siut....ZZzzzzzzzzz

Sedar-sedar kelas dah nk habis.....Hairannya, semua membiarkan sahaja tidur lenaku ini......ekekekekekk.Agaknya mereka tahu keletihan dan kepenatan ini....hihihiiiiii

Hidung nie dah berbekas picit.....akibat sakit kepala....3 biji panadol dah ditelan sebab tak tahan sangat sakit kepala nie....Bahayanya.....Pas nie taubat, tak nak buat lagi makan panadol berlebihan.....

Sunday, March 15, 2009

"Meraikan di McD"




"Meraikan kejayaan masing-masing di McD selepas ambil Result....Congratulation untuk semua"
(Foto di atas bersama dengan Kak Rose, Kak Im, Kak Ina, Maria, Ain, & Maz)
Note :
*Thanks Prabhakaran n bos belanja makan di Secret Recipe pada 13.03.2009 semperna Hari
Lahir ku yang ke 27 tahun dengan kawan-kawan office Department Risk Management and
Organization & Methods.
*Thanks kepada Norbaizura x student kos Office Management yang masih ingat bufday ku n
gambar MMS yang menarik.... n kawan-kawan yang lain...
*Thanks buat Kak Zie kakak ku sayang....Zura tahu akak yg call pada 13.03.2009 hari tu....sory
zura busy sesangat...sbb pindah ke floor lain......

"Hadiah Birthday Untuk Sendiri Gempak"

14 MARCH 2009 = 14 MARCH 1982
14 hb 2009 Sabtu hari yang ditunggu....Alhamdulillah bersyukur kepada Allah S.W.T Semester Pertama mendapat GPA 3.87, Grade A- and mendapat Title Junior Business Management and Secretary...
Hapy sangat Usaha+Doa+Tawakal....Terkejut juga just target GPA 3.00 sahaja...Alangkah terperanjatnya selepas buka envelope di Kolej "Hanya buka separuh jer (berdebarla niee)....n lihat2 A,A-,A,A-,A....terus menjerit kegembiraan tanpa disedari dah ada dalam dakapan Lecturer dan dikerumuni kawan2 seperjuangan....sambil mengucapkan Congratulation....."
Dikesempatan ini mengucapkan tahniah juga buat Kak Rose,Kak Im yang berjaya dengan cemerlang juga....n buat kawan-kawan yang lain Maz,Ain,Aisyah,Mona,Kak Ina,Maria dan semuanya lahhhh....tahniahhh....daripadaKu untukMu.....
Ada tiga semester yang mendatang semoga sama-sama SUCCESS......
Note :
*Thanks kepada tunang, Ahmad Fuad Rosedi yang banyak memberi semangat,galakan,sokongan untuk Jue further study n doa yang berpanjangan...Ini hadiah daripada Jue buat Art...Muachhhh
*Thanks kepada mak n abah yang selalu doakan kejayaan untuk Along n adik2.....
*Thanks kepada mak n abah Fuad yang mendoakan untukku di Mekah.....
*Thanks kepada Lecturer En.Syukri, En.Alif, Puan Jem, Cik Kaladevi n Mr. Prem
yang memberi ilmu tanpa jemu disebabkan KU yang terlalu banyak bertanya n
berceloteh dalam kelas....(Bertanya ilmu yaaa).
*Thanks kepada Fatiyah,Prabha n Ikhwan yang selalu menolongku....
*Thanks kepada bos Shariffah Hizan n En.Azizan yang galakan ku belajar lagi.....
*Thanks kepada semua Department Legal.....8th Floor
*Thanks buat adik Dilla teman celoteh n pemberi semangat+................
*Thanks buat kawan-kawan baik Julima,Zuhira,Cik Na,Raihan yang selalu sokongku+ doa.......
*Thanks juga akhirnya buat semua kawan-kawan yang lain......
(terlau banyak tuk disebut)
THANK YOU VERY MUCH doa+galakan+sokongan+semangat

Saturday, March 14, 2009

"My Birthday"




"Thank you very much" Art hadiah Birthday tuk Jue...Hasil kreativiti yang menarik n unik.....Thanks juga buat Dd yg bersusah payah menyahut cabaran Art....Art yang sukakan sesuatu kelainan...Bukan senang nak cari 27 teddy saiz sebesar jari kelinking.....Sweet sangat teddy yang Jue dapat nie....3 kuntum roses, 14 biji coklat Ferrero....Genaplah sudah umurku 27 tahun pada tahun 2009...(14 March 1982)...Bertambahlah koleksi teddy Jue yang disimpan sejak umur 5 tahun lagi.
"Sayang Art"



Wednesday, March 4, 2009

"Celebrate Suriani"






"Semoga akak success dengan kerja baru and Gud Luck"
*Thanks luangkan masa bersama-sama kami*





Monday, March 2, 2009

"Petua 8P"

"Tips Kebahagian Rumah Tangga"

1) P yang pertama ialah 'puji' iaitu setiap pasangan perlu saling memuji antara satu sama lain dalam semua aspek kehidupan seperti masakan atau ucapan terima kasih apabila diberi pertolongan.

2) P kedua ialah 'peluk' yang mana pasangan suami isteri hendaklah selalu peluk memeluk antara satu sama lain sekerap mungkin pada setiap hari kerana pelukan itu adalah belaian penuh kasih sayang. (hanya untuk yang berkahwin saja yerrr)

3) P seterusnya ialah 'penghargaan' di mana amalan memberi hadiah boleh menambah kasih sayang.

4) 'Perhatian' adalah P keempat yang mesti diambil berat kerana kekurangan perhatian boleh mengakibatkan pasangan terasa diabaikan.

5) P seterusnya mewakili 'persefahaman'.

6) P selanjutnya membawa maksud 'pergaulan' iaitu pasangan suami isteri mesti menjaga pergaulan masing-masing dengan orang lain bagi mengelakkannya daripada melampaui batas, menimbulkan cemburu seterusnya membawa kepada pembabitan orang ketiga.

7) Satu lagi P adalah 'percutian' di mana kita perlu merancang percutian berdua-duaan dengan pasangan di tempat yang jauh daripada kesibukan dan kehidupan rutin.

8) P yang terakhir ialah 'permohonan' iaitu doa kepada Allah supaya merapatkan kasih sayang antara pasangan suami isteri serta dijauhi daripada godaan kemewahan dan keseronokan dunia.

Note :

* Doa untuk merapatkan hubungan suami isteri;
Surah Al-Imran ayat ke-31

* Kunci kebahagiaan rumah tangga yang sebenar ialah mendekatkan diri dengan Allah kerana apabila seseorang insan mengabaikan tanggungjawab terhadap agama, dia akan mengabaikan rumah tangga kerana jiwa yang kosong.....

* Ketika kita jauh daripada Allah, iblis yang suka umat manusia bercerai-berai akan menghampiri dan melalaikan kita daripada tanggungjawab terhadap keluarga.....